-
הורה יקר,
מכירים את הפרפרים בבטן לפני ערב הורים?
בערב הורים בכיתה ד, בפעם הראשונה שהמחנכת של הקטנה שלי סקרה את ההישגים שלה, אני כל כך הופתעתי, שעמדו לי דמעות של אושר בעיניים. והיה לי ברור, שאת מה שאני למדתי, אני חייבת להעביר הלאה, לכמה שיותר הורים.
אז מה עשיתי כדי שהיא תצליח בלימודים? לפני שאני אספר לכם, אני רוצה שתבינו עד כמה זה לא היה מובן מאליו, כי עם הגדולים שלי זה היה בדיוק ההיפך. איתם הייתי יוצאת מיואשת יותר ויותר בכל יום הורים. וזה לא נגמר עד סוף התיכון. "הם לא מכינים שיעורים" "הם לא מצליחים בבחינות". מה לא ניסיתי? איבחונים. מורים פרטיים. פסיכולוגים. כל השקעה נתנה שינוי זמני. תוצאות מוגבלות. אגב גם שאני הייתי בבית ספר, תמיד זה היה "את לא מתאמצת מספיק". כל ניסיון ללמוד עם אבא שלי חשבון נגמר בפיצוץ. אני למדתי ללמוד רק אחרי שהגעתי לצבא.
אז איך הצלחתי עם הקטנה שלי ?
עם הקטנה, קיבלתי החלטה שהפעם אני לא אוותר, שאני אגלה מה עובד כבר כשהיא ביסודי, כדי לחסוך ממנה את מה שהגדולים שלי חוו כשהם גדלו והתחילו לשחק במגרש של הגדולים. כשנעשה להם חשוב להתקבל לאוניברסיטה ולמצוא עבודה.
מה שהיה לי ברור כשהיא נכנסה לבית ספר, זה שאם היא תצליח איפה שקל יחסית, בבית הספר היסודי, יהיה לה בסיס להצלחה בתיכון, וזה יתן לה בסיס להצלחה בחיים.
אז מה גיליתי?
ראשית כל חשוב לי לספר את מה חיפשתי.
בגלל שלי היה קשה ללמוד כשהייתי קטנה, חיפשתי שיטות שמאפשרות ללמוד בקלות ובפחות מאמץ.
החלטתי שאני לא רוצה לרדוף אחריה בשביל שהיא תכין שיעורים, כי זה ממילא לא עובד. אז חיפשתי איך ליצור עניין, כי עניין יוצר מוטיווציה וככה אני לא אצטרך לרדוף אחרי הילדה כדי שתשב להכין שיעורים.
החלטתי שבשביל שהיא תצליח בלימודים אני לא מוכנה לריב איתה ולקלקל את היחסים. אז חיפשתי את שיטות שיאפשרו לי להתמודד עם האתגרים שקשורים בלימודים בלי לריב.
חיפשתי את הדרך שתביא את הילדה שלי להצלחה בלימודים וגם תאפשר לי לבנות את הקריירה שלי בראש שקט וגם לרוץ מרתונים ולהשתתף בטריאתלונים כמו שאני אוהבת.
חיפשתי איך להגיע ליותר תוצאות עם הילדה בלי לשבת איתה שעות. חיפשתי איך לחסוך זמן.
בקיצור חיפשתי שיטות שיהיו פשוטות לישום שמביאות לתוצאות יוצאות דופן. שיטות שמשנות את חוקי המשחק. חיפשתי שיטות שיקלו על הלמידה.
הלכתי וחיפשתי והשקעתי גם זמן וכסף ולמדתי. ובסופו של דבר הגעתי למסקנה שיש ארבעה תחומים שחשוב לי להכיר, כדי שאני אצליח להביא את הילדה שלי להצלחה בלימודים.
גיליתי שקשה מאוד לגלות את הכלים כאלו על הדרך, במקרה, פשוט כי יש מעט מאוד קורסים וספרים שמשלבים את הידע בכל התחומים האלו. ולכן, הרבה פעמים אנחנו משקיעים זמן וכסף באיבחון ועזרה בנושא מסויים ומקדמים אותו, אבל אז צצות בעיות בתחומים האחרים.
אגב כשאני מסתכלת מסביב, אני שיש הרבה אנשים מסביב שיש להם חלק מהכלים וחלק אחר חסר. לדוגמא, אתם בטח מכירים מישהו שהוא מאוד מבריק אבל הוא כל הזמן רב עם החברים לעבודה ולכן הוא לא מצליח באמת למרות הכישרון. אם ההורים שלו היו מעניקים לו כלי תקשורת יעילים בילדות, הוא היה יכול להגיע הרבה יותר רחוק.
למה היה לי חשוב להתחיל כבר בבית ספר יסודי?
כשאני הגעתי לתיכון, כבר לא כל כך האמנתי בעצמי. וזה מלווה אותי עד היום. אז היה לי חשוב שהקטנה שלי תקבל ביטחון ביכולת שלה להצליח בגיל הכי צעיר שיש כדי שהביטחון הזה ילווה אותה כל החיים.
כשאני מסתכלת על אנשים ששירתו איתי בצבא, אלו שהיו להם כלים להצלחה כבר בגיל צעיר, הגיעו הכי רחוק בחיים, הכי מהר. ואת זה אני רציתי בשביל הקטנה שלי.
ולמה לא לקחתי מורה פרטי?
כי מורה פרטי אף פעם לא יכיר את הילד שלי טוב כמו שאני. אני רואה את הילדה שלי יום יום. אני רואה כשכיף לה. אני רואה כשקשה לה. אני רואה כשהיא מתקשה בשאלה מספר 3 בחשבון. אני רואה שלפני שבוע היה לה קל והיום פתאום קשה לה.
וכשאני רואה את הקושי, ויש לי כלים, אני יכולה להחזיר את הדברים למסלולם במאמץ מיזערי.
זה נכון לקושי לימודי נקודתי בחשבון. זה נכון להבנת שאלה בתנך. זה נכון גם כשלילד לא נוח עם המורה כי הוא לא נתן לו לענות על שאלה אפילו שהוא הצביע.
ויש המון דוגמאות כאלו, שכל אחת בפני עצמה קלה לטיפול ברגע שהיא קורת אבל כשהיא לא מטופלת במקום, היא יכולה לגדול לבעיה שדורשת "טיפול" ואם היא לא מטופלת, היא יכולה להמשיך להפריע לילד כל החיים.
אז עכשיו אתם בטח מתחילים להבין למה אני אומרת, שגם מורים פרטיים לא יכולים לעשות את העבודה שהורים יכולים לעשות ברגע האמת. גם פסיכולוגים וגם לא מורות להוראה מתקנת, פשוט כי הם לא שם בנקודה שבה משהו קטן משתבש, בנקודה שבה עדיין אפשר למנוע את היווצרות הבעיה.
להפתעתי, גיליתי שהמון מחקרים מראים שלהורים יש השפעה מכרעת על הצלחה בלימודים רק שלהורים אין כלים
ושיש ארבעה תחומים שכשלהורים יש בהם כלים, הילדים מגיעים להצלחה בלימודים.
איזה תחומים גיליתי?
התחום הראשון הוא אסטרטגיות למידה שהופכות את הלמידה לקלה ופשוטה כי הן עובדות עם המוח
התחום השני הוא שיטות לניהול רגשי יעיל שמפרקות את הדחיינות מסביב ללימודים ומאפשרות לא להיגרר לריבים וחיכוכים
התחום השלישי הוא שגרות שעושות בשבילכם את העבודה ומורידות מכם את הצורך לרדוף את הילדים
התחום הרביעים הוא יצירת מוטיווציה ועניין בחומר הלימוד
כשלכם יש כלים שהופכים את הלמידה לקלה ויעילה. וכלים לנותנים יתרון בסביבה החברתית, יש לכם כוח לפתור ולכוון ולהזניק את הילד להצלחה שתלווה אותו כל החיים. כי לא לימדתם אותו מה כתוב בפסוק בתנך. לימדתם אותו את העיקרון ללימוד מה שנהוג לקרוא "חומר רב מלל" להבין אותו לזכור אותו והכלים האלו יעשו בשבילו את העבודה גם בבית ספר יסודי, גם בתיכון, גם באוניברסיטה וגם במקום העבודה.
אבל אם לילד יש כבר בעיה?
אתם שואלים "ומה קורה כשכבר יש בעיה"? האם גם אז אנחנו יכולים לעזור לילד? אנחנו נאמר כאן ועכשיו שגם כשהכיור סתום, עדיין צריך לנקות ולסדר את הבית. מורה פרטי הוא כמו אינטסטלטור. הוא מתקן בעיה. עדיין יש הרבה שבעלי הבית צריכים לעשות. ובמקרה של הילד, אתם בעלי הבית. מורה פרטי לאנגלית רואה את הילד שעה או שעתיים בשבוע, למספר חודשים, והוא נשכר כדי ל"תקן" בעיה בנושא מסויים. ואילו אתם ההורים נמצאים עם הילד כל הזמן ורואים את התמונה הגדולה. ולכן אתם, ההורים הם אלו שחייבים להרים את הכפפה ולתת פיתרון כולל כדי לשנות את חוקי המשחק לטובת הילד.
אז אם לי היה קשה לאסוף את כל הכלים האלו לבדי, לילדים שלי זה כמעט בלתי אפשרי.
כדי שהילדים יזכו לקבל את הכלים הללו, מישהו צריך ללמד אותם. מה שאני הבנתי, שרק ההורים יכולים ללמד את הילדים את הכלים האלו. אך ורק ההורים. וששום מורה פרטי לא יביא את הילדה שלי להצלחה שאני יכולה להביא אותה.
אבל אני לא הייתי תלמידה טובה
יכול להיות שכרגע אתם חושבים לעצמכם "זה גדול עלי". "זה נשמע לי קשה". אז אני רוצה לומר לכם שזה מסוג הדברים שלא מסובך ללמוד. רק צריך ללמוד להכיר וליישם.
אגב זה לא ממש חשוב איזה תלמיד היית בבית ספר. זה לא קשור אם הגעת להישגים אקדמים. הידע יכול להיות שלך ולשנות את חוקי המשחק עבור הילד שלך ללא כל קשר.
החדשות הרעות, או הטובות, אתם תחליטו, הן שרוב ההורים לא עושים את המאמץ ללמוד את הכלים האלו ובטח לא ללמד את הילדים שלהם. אבל לכם יש עכשיו הזדמנות לשנות את חוקי המשחק בשביל הילד שלכם כבר עכשיו.
יש לכם הזדמנות להפעיל לטובתכם את הכלים שיביאו את הילד להצלחה בלימודים, ללמד אותם איך להיות חזק כדי להתמודד עם הקשיים והתחרות, מוטיווציה שתלווה אותו בלימודים ובחיים והרגלים שמאפיינים את האנשים המצליחים. כל הכלים האלו יאפשרו לכם ללמד אותו את מה שדרוש לו להצליח בלימודים ובחיים.
-
-
-
רוב ההורים לא יקחו לידיים את בעיות הלמידה של הילדים
כי חסר להם הידע
חסר להם הליווי המקצועי
ובעיקר חסרה להם האמונה שהשינוי אפשרי
וזה יפריע לילדים שלהם כל החיים
-
-
"עם שני הגדולים עוד נלחמתי. עם הקטן כבר הרמתי ידיים"
אמא שאיבדה את האמון ביכולת שלה לשנות
--- עד שהיא פגשה אותנו
-
ולך יש הזדמנותגם לקבל ידע יחודי + ליווי מקצועי
וגם לתת לילדים שלך יתרון לכל החיים
-
יש לך הזדמנות
לגלות את השיטות שמשנות את חוקי המשחק
ומביאות לילד את הישגים שחשובים לעתידו
בלי לריב ולכעוס
בלי לנדנד ולרדוף
באופן שמקרב את המשפחה
ומפנה את הזמן היקר שלך למה שחשוב לך באמת
-
יש לך הזדמנות לקבל ידע יחודי ביחד עם ליווי מקצועי
בתכנית היחודית מבית אסטרטגיות למידה:
הצלחה בלימודים מתחילה מההורים
-
בתכנית "הצלחה בלימודים מתחילה מההורים" תקבלו
ששה שיעורים ממוקדים בידע ובכלים שיוצרים הצלחה בלימודים ונותנים לילד שלכם יתרון לכל החיים, מדריכי למידה מקיפים שילוו אתכם במהלך הלמידה, המדריך השלם לאיתור גורמי הבעיות הנפוצות, ליווי שיתן לכם מענה מהיר לבעיות הלמידה של הילד שלכם, ובנוסף לכל אלו, כדי שתוכלו ללמוד ללא כל סיכון, אתם מקבלים מאיתנו מתנה מיוחדת ליווי אישי לבחירתכם במהלך הקורס ובסיומו
-
התכנית משלבת באופן יחודי:
- מעטפת כלים מלאה לפיתרון מיידי של הבעיות הבוערות מסביב ללמידה
- מחולקת באופן קליט על פני שישה שיעורים
- השיעורים עומדים לרשותכם כל הזמן באינטרנט וקל לשלב אותם בסדר היום שלכם
- ליווי צמוד בשעות נוחות נותן פיתרונות לבעיות הבוערות שלכם, במהלך הקורס
- בנוסף ובמתנה מאיתנו, יעוץ אישי שיפתור עבורכם את האתגרים המשפחתיים שלכם
- כלים לעבודה יעילה עם מערכת התמיכה של הילד: מורים, הוראה מתקנת, פסיכולוגים ועוד
- למידה משפחתית/מחיר משפחתי
- הקורס נשאר שלכם לתמיד
- הקורס נותן מענה לאתגרים במגוון גילאים : יסודי, חטיבת ביניים ותיכון
- האחריות המלאה שלנו מסירה מכם כל סיכון להשקעה שלכם
-
בנוסף לתכנית אתם מקבלים מאיתנו שתי מתנות מיוחדות שיבטיחו מקסימום תוצאות ויורידו את הסיכון: ליווי צמוד ומקיף במהלך הקורס ואחריו, בחינם וללא כל תשלום
- ליווי אישי במהלך הקורס: הדרכה אישית שתעסוק בפיתרון הבעיות הבוערות בלמידה של הילד שלכם, בשתי שיחות יעוץ במהלך הקורס. בשווי המתנה 1,000₪
- ליווי אישי לאחר סיום הקורס: המשך הדרכה שתבטיח את התוצאות שלכם, במשך חודשיים, לאחר סיום הקורס, במסגרת תכנית הליווי השנתית שלנו, בשווי 500₪
הורים רבים מבקשים מאיתנו ליווי מקצועי צמוד ואפשרות להתייעץ באופן סדיר. במסגרת הקורס הזה אתם מקבלים את הליווי הצמוד הזה שיאפשר לכם גם להביא לפיתרון את הבעיות האישיות שלכם וגם להבטיח את הישום היעיל של החומר שנלמד בקורס. שימו לב שהשווי של הליווי הזה גבוה מההשקעה שלכם בקורס.
-
כמה זמן תצטרכו להשקיע בקורס?
אנחנו יודעים שמרבית ההורים משקיעים בלימודים של הילדים שלהם בין שעתיים לשלוש ביום ולפעמים אפילו יותר. אנחנו מעריכים שההשקעה המעשית שלכם היום בכל מה שקשור ללימודים היא בין 6 ל 12 שעות. כשאנחנו חושבים על זה, ביומיום העמוס של כולנו זו כמות כמעט בלתי אפשרית של שעות.
אנחנו מצפים שבמהלך הקורס, תחסכו לפחות מחצית מהשעות שאתם יושבים עם הילדים.
איך זה יקרה?
- תצטרכו להשקיע פחות זמן בישיבה עם הילדים על שיעורי הבית
- תצטרכו להשקיע פחות שעות בלרדוף אחריהם שיכינו שיעורים
- השעות של המריבות הכעסים והחיכוכים מסביב ללמידה יצטמצם לבלי הכר
- גם אתם, ההורים, תשקיעו פחות שעות בדיבורים על הילדים והלימודים
כשתסכמו את התוצאות, יתברר לכם שהתפנה בשבילכם נתח מהותי של זמן, ואנחנו מקווים שתשקיעו אותו למטרות טובות: ספורט, זמן איכות עם הילדים, זמן זוגי וכל מה שחשוב לכם באמת.
אנחנו מעריכים את ההשקעה הישירה בקורס בכשעה עד שעה וחצי בשבוע, כולל צפייה, קריאה ושיחות יעוץ איתנו. כל זמן שתשקיעו מעבר לכך בתירגול, יהיה זמן נטו של עבודה עם הילדים שאתם כבר משקיעים ממילא.
אז אחרי שאתם מבינים מה ההשקעה שנדרשת מכם מבחינת זמן, אתם מוזמנים לקרוא מה תלמדו בקורס
-
הרשמו כבר עכשיו כדי להבטיח
את תוצאות של הילדים שלכם כבר בתעודה הקרובה
-
ההשקעה שלכם: 1250 שח, בתשלום אחד
-
-
-
מתאים לכם לחלק את ההשקעה לארבעה תשלומים של 350 שח?
-
-
-
מעוניינים לדבר איתנו באופן אישי או להירשם באמצעות הטלפון?
הכניסו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
-
-
רוצים לדבר איתנו באופן אישי?
התקשרו לאפרת 054-6611393 או לגיל 052-5000658
-
חשוב לדעת!
במחקר שנערך כבר בשנת 1992, נמצא שילדים מגיעים להישגים גבוהים כאשר הוריהם מעורבים בלמידה.
אותו מחקר הראה גם שלמרות החשיבות של הנושא, למרבית ההורים חסר הידע שנדרש כדי לאפשר להם לעזור לילדים שלהם.
המחקר מצביע על התחומים שחשוב להורים ללמוד ולקבל בהם ידע כדי לעזור לילדים להצליח בלימודים
- יצירת אמונה שיש לנו אפשרות לשלוט על מה שקורה לנו בחיים
- יצירת תקשורת בהירה לגבי ציפיות מהילדים
- חלום משפחתי על הצלחה עתידית
- יצירת מודעות משפחתית לכך שלמידה היא בסיס להצלחה
- סגנון חיים משפחתי פעיל
- למידה ביתית משותפת
- תפיסה של המשפחה כיחידה שמספקת תמיכה ופיתרונות וחבריה
- כללי התנהלות ברורים של הבית שנאכפים באופן עקבי
אותו מחקר הראה שבעקבות מעורבות ההורים, נמדד שיפור משמעותי בתחומים הבאים:
- הצלחה גבוהים יותר בלימודים
- הישגים גבוהים יותר במבחנים
- הצלחה אקדמית ארוכת טווח, כולל אוניברסיטה
- גישה חיובית ללמידה
- התמודדות טובה יותר עם אתגרים
- התנהלות חברותית
קמבל 1992
-
הידע שתקבלו בקורס
-
שיעור מספר 1: איך להיפטר מריבים וכעסים מסביב ללמידה?
הכלים שתלמדו בשיעור הראשון יחליפו את המריבות והכעסים שמאפיינים את הלמידה בכל כך הרבה בתים, באוירה חיובית של שיתוף פעולה. כך שהלחץ המיותר ישתחרר גם מכם וגם מהילדים ויווצר בסיס יעיל להצלחה בלימודים.
בנוסף, האמונות והרגשות שיוצרים דחיינות לימודית ("לא בא לי", "משעמם לי") ועומדים בדרכו של הילד להצלחה, יתחלפו במוטיווציה חיובית שתעשה את העבודה שלכם הרבה יותר קלה.
שיעור מספר 2: איך להעביר לילד את האחריות על שיעורי הבית?
בסיום השיעור השני יהיו לכם כלים ליצירת שיתוף פעולה משפחתי, כך שהילד ישתף פעולה עם הציפיות שלכם ממנו ויקח על עצמו את האחריות להכנת השיעורים ולמידה למבחנים ויוריד מכם את הצורך ללחוץ עליו בכל מה שקשור ללמידה.
בנוסף, שיתוף הפעולה יביא לכך שהילד יספר לכם מה יש שיעורים ומתי יש מבחנים ובקיצור את כל מה שחשוב לכם לדעת כדי שלא יהיו הפתעות של הרגע האחרון וכדי שתתכננו את הזמן שלכם באופן שהכי מתאים לכם.
כל זה כדי שגם כשאתם במשרד, תוכלו לעבוד בראש שקט ותדעו שאפשר לסמוך על הילד שיכין שיעורים. וכדי שתהיו בטוחים שכשאתם חוזרים הביתה מהעבודה, הבית מתנהל באופן שמתאים לכם.
שיעור מספר 3: ארבעת העקרונות שיעשו מהפכה בכל מה שאתם יודעים על למידה יעילה
בסיום השיעור השלישי תכירו את ארבעת העקרונות שישנו את חוקי המשחק לגבי האופן שבו אתם לומדים עם הילד.
כי העקרונות האלו נגזרים מהיכולות הטבעיות של המוח.
באמצעות העקרונות האלו, ירד ממך הצורך לקחת את תפקיד "המורה הפרטי". לא יהיה לך צורך יותר ללמוד את חומר הלימוד במקום הילד וגם לא יהיה לך צורך ללמד אותו, לפחות לא במובן המקובל, ויחסך לך זמן ומאמץ.
בנוסף ובאמצעות העקרונות האלו, הילד שלך ישיג את התוצאות הרצויות בהשקעה הרבה יותר קטנה של זמן.
העקרונות האלו יאפשר לילד ללמוד בצורה טובה, לנצל היטב את הזמן שלך ובמקרים רבים ימנע בכלל את הצורך בשיעורי עזר.
* הפרק מתאים לצפייה גם לילדים בגילאי תיכון.
-
שיעור מספר 4: כל מה שחשוב לכם לדעת כדי ליישם בהצלחה את ארבעת העקרונות ולהביא את ילדכם להצלחה במבחנים
בשיעור הרביעי ארבעת העקרונות שנלמדו בשיעור שלוש יתחילו לעשות את העבודה בשבילך. באופן שמתאים למקצועות, למבחנים, לשיעורי הבית, לעבודות ולכל מה שנדרש לילד מהילד שלך כדי להצליח. כדי שיהיה לך את כל הידע וכל הכלים להתמודדות עם כל אספקט של הלמידה של הילד שלך.
בסיום שיעור הזה, עקרונות האלו יעבדו בשבילך במגוון מצבים לימודיים, החל מבית הספר היסודי, דרך חטיבת הביניים ולתוך התיכון.
כדי לתת לכם יתרון נוסף, שישלים את התמונה, כללנו בפרק שיטה שמייחדת תלמידים מצליחים: בחינה עצמית של רמת הידע. שיטה שתיצר עבורכם תמונה ברורה לגבי הידע של הילד ותצביע בשבילכם בדיוק על הנקודות שבהן חשוב למקד את הלמידה. השיטה הזו תעניק לכם שלושה יתרונות: היא תוריד מכם את העומס, תאפשר לכם להתמקד במה שחשוב ותחסוך לכם זמן יקר.
* הפרק מתאים לצפייה גם לילדים בגילאי תיכון.
שיעור מספר 5: כל הסודות שיאפשרו לך לעבוד בשקט כשהילד שלך מהכין שיעורים בבית
בסוף השיעור החמישי סדר היום האקראי והמבולגן (שמפריע להרבה הורים) יהפוך לאוסף של שגרות ברורות שמאפשרות לדברים לקרות מאליהם ויוריד מעליך את הצורך לדחוף או ללחוץ על הילד.
השגרות יעניקו לילד מסגרת והבנה ברורה לגבי התפקיד שלו ויורידו מכל המשפחה עומס מיותר.
מעבר לכך שגרות יצרו בשבילך סדר ואירגון ויעשו בשבילך את העבודה גם אם לילד שלך יש קושי מיוחד בהתארגנות.
שגרות מוצלחות יבנו עבור הילד מנוף יציב להצלחה בלימודים ובחיים שיוריד ממך דאגות בעתיד.
מעבר לכך תלמדו בפרק הזה איך לנצל באופן מלא את ההשקעה שכבר עשיתם במסגרת תומכת לילד, כמו הוראה מתקנת, פסיכולוג וכל השקעה נוספת שכבר בחרתם לעשות.
שיעור מספר 6: איך להשתמש במרכיב הסודי שיביא את הילד להישגים שחשובים לעתידו
בשיעור הששי והמסכם תכירו את הסודות מעולם הפסיכולוגיה והאימון שיורידו מעליכם את הצורך לרדוף, למשוך, לדחוף לכעוס וידרבנו את הילד להצליח בלימודים.
והמוטיווציה הזו, תאפשר לו לממש את הפוטנציאל שלו לאורך שנות הלימודים ואחר כך בחיים.
-
אם היתה לי גישה לכלים והליווי שמוצע בתכנית כשהילד הגדול שלי היה בכיתה גימל, היה לו הרבה יותר פשוט גם בלימודים באוניברסיטה וגם בבחירת מקצוע לחיים
אפרת רמתי, מאמנת, אסטרטגיות למידה
-
גם אתם יכולים לראות תוצאות כבר בתעודה הקרובה
-
הרשמו כבר עכשיו והבטיחו
את תוצאות של הילדים שלכם כבר בתעודה הקרובה
-
ההשקעה שלכם: 1250 שח, בתשלום אחד
-
-
-
מתאים לכם לחלק את ההשקעה לארבעה תשלומים של 350 שח?
-
-
-
-
הילדים שלכם יכולים להגיע לתוצאות כבר בתעודה הקרובה! זה בידיים שלכם!
התקשרו לאפרת 054-6611393 או לגיל 052-5000658
-
מעוניינים לדבר איתנו באופן אישי או להירשם באמצעות הטלפון?
הכניסו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
-
אנחנו נותנים לכם אחריות מלאה על שביעות הרצון שלכם!
אם לאחר הקורס והליווי האישי המיוחד שלנו, המורה לא מרימה אליכם טלפון ושואלת אם החליפו את הילד, אנחנו מבקשים שתודיעו לנו באופן מיידי וללא דיחוי ותקבלו מאיתנו החזר כספי מלא.
-
-
הילדים שלי בחטיבת הביניים/תיכון, האם הקורס מתאים גם לי?
בהחלט. בתיכון עוד יותר חשוב שיהיו כלים וליווי כי החומר יותר כבד. שימו לב שהפרקים שעוסקים באסטרטגיות למידה, הכנת שיעורים ולמידה למבחנים, מותאמים לצפייה יחד עם הילדים כך שתוכלו לתת להם לראות את החומר בעצמם
הילדים שלי כבר במסגרת של הוראה מתקנת/פסיכולוג מה יצא לי ולמה לי בכלל להשקיע עוד?
הורים מספרים לנו שההשקעה הגבוהה בתמיכה חיצונית נותנת פיתרון נקודתי וממקד ונותנת תוצאות בתחום מסויים.
מה שעוד אנחנו שומעים מהורים, שהעזרה החיצונית שילד מקבל, מסתכמת בשעה או שעתיים בשבוע וזה לא מספיק כדי להביא את הילד לכל התוצאות שאתם רוצים בשבילו.
אז כדי שתוכלו למנף את ההשקעה הגדולה הזו, יש חשיבות גדולה לכלים שיעשו את העבודה בזמן שמעבר למסגרת הזו ואת הכלים האלו אתם תקבלו במסגרת הקורס "הצלחה בלימודים מתחילה מההורים".
אני די בטוח שלילד שלי יש הפרעת קשב וריכוז, האם הקורס יכול לעזור לי? האם יש צורך להשלים את תהליך האיבחון לפני התחלת הקורס?
הכלים שלנו מקיפים מספיק כדי שיהיו יעילים עבור הורים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז, מאובחנת או לא.